Vision Zipper Nylon Zipper Metal Zipper è altri

I diseggiani di moda rifletteranu u zipper unicu in u disignu di moda, enfatizà i cambiamenti di mudelli di linee, furnisce energia è trasmette diverse emozioni.U rolu di a funzione di decorazione di u set di zipper è a funzione di utilità per un vestitu, formate diverse zipper, u materiale hè ancu variatu.I zippers sò un bonu materiale per i diseggiani à utilizà.

asfqfqwf

A classificazione di u materiale

Sicondu u materiale, i zippers ponu esse classificati zipper nylon, zipper resina, zipper metal.
Una zipper in nylon - suave, liscia è culurita.Sprocket più sottile, ma bonu.A zipper di nylon hè largamente appiicata in ogni tipu di vestiti è sacchetti, sopratuttu utilizatu in biancheria intima di vestiti high-end è tessuti sottili.
Zipper di resina, una forte durezza di u materiale, più resistenza à l'usura è resistenza à a corrosione, a funzione principale hè una larga gamma di temperatura.Adatta à tutti i tipi di vestiti sportivi.
Zip di metallu, forte solidità, durable.U svantaghju hè chì i sprockets tendenu à cascà o cambiassi più facilmente cà altri tipi di zippers.Adatta per jeans, borse, etc.

vasvbqb

A classificazione di a struttura

Close-end zipper, l'estremità inferjuri di u dente di zipper, cù un membru di serratura, hè fissatu è pò esse tiratu solu da a cima.Stu zipper hè soprattuttu utilizatu in sacchetti ordinali.
Zipper open-end, ùn ci hè micca parte di serratura à l'estremità inferiore di u dente di zipper, plug in u bolt, up pò esse zipper, down pò esse separatu.Questa zipper hè largamente usata in vestiti è altri articuli chì deve esse unzipped spessu.
Doppiu zipper open-end, chjamatu ancu zipper open-end bidirezionale, ci sò dui sliders in un zipper, faciule d'apre o chjude da ogni estremità.Questa forma di zipper hè assai adattata per sacchetti di imballaggio grande, letti, tende è cusì.
Zipper invisibili, vale à dì, dopu a cucitura, i denti di zipper sò oculati, zipper invisibili.Aduprà pò fà chì a robba finita pare più bella, vistimenti, e persone sò più còmode.In generale adattatu per vestiti di nozze, vestiti è cusì.


Postu tempu: Apr-01-2022